پارساپارسا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

پارسا عسل مامانی وبابایی

عروسی عمو

1393/6/6 16:44
نویسنده : مامان
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خیلی وقت بود که وقت نکرده بودم به وبلاگ پسرم یه سروسامانی ببخشم اما حالا بعد از غیبت های طولانی من وپسرم برگشتیم که دوباره بنویسیم انشالله دیگه از این غیبت ها نداشته باشیم البته نبودن ما هم علت نبوده آخر ماه رمضان یعنی روز عید فطر من وپارسا به همراه بابا مهدی رفتیم تهران خونه آقاجون  که برای عروسی عمو محمد که23مرداد بود آماده بشیم ویه کمی هم کمک دست اقاجون و مامان سیما باشیم البته با شیطنتهای پارسا کار همه ما چند برابر شده بود بابا مهدی هم چند روزی پیش ما بود ولی به دلیل کم بودن مرخصی ما را اونجا گذاشت ویرگشت که بره سر کار من و پارساحدود 3هفته اونجا بودیم که بابا مهدی هم19 مرداد اومد تهران پیش ما به من وپارسا که خیلی خوش گذشت پارسا که همش دنبال عمو وآقاجون بیرون میرفت وحسابی شادشاد بود چند تا عکس هم از عروسی گرفتم اما شب عروسی پارسا خییییییییییییلی اذیت کرد ومن وبابا مهدی خیلی از مراسم عروسی چیزی متوجه نشدیم چه میشه کرد بچه است دیگه انشااله سالم وسلامت باشه شیطنت هم کنه من و باباش هم وظیفه داریم که ازش مراقبت کنیم                چندروز قبل از عروسی پارسا به همراه عمو کارت ها را پخش میکردند

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)